דר. תור | קביעת תורים עצמאית ללקוחות באמצעות הטלפון

יש שעות לחוצות.  שעות שבהן כל הקוים תפוסים, הלקוחות הפרונטליים דורשים תשומת לב, והמזכירות עמוסות להיות גם בטלפון וגם בקבלת קהל. כל זה עומד בסתירה למחיובות שלכם לזמינות ונגישות. 

יש שעות מתות שבהן אפשר ליעל את כוח העבודה ולהוריד חצי משרה של מזכירה מפהקת..  אבל הלקוחות שרגילים לקבל שירות בטלפון עדיין מצפים לשירות הזה.  הם לא מסתדרים עם מחשבים ולא רוצים לקבוע תור באינרנט. הם רוצים לקבוע תור בטלפון.  אך האם הם באמת צריכים מענה אישי לצורך כך? אם תהליך קביעת התור אינו מחייב ברורים ושאלות טרם קביעת התור , אין שום סיבה למענה אנושי. 
 
הפיתרון של דר. תור מאפשר לכם לתת ללקוחות זמינות 24 שעות לצורך קביעת תורים בטלפון. גם בשעות הכי לחוצות וגם בשעות הקטנות של הלילה. 
בדרך זו יחייג המטופל למספר טלפון שם יפגוש תפריט קולי. בתפריט זה ינווט הלקוח עד סיום מוצלח של קביעת התור.
 
הכנסה של מענה טלפוני אוטומטי לשירות לקוחות שלכם מחייב היערכות נאותה: 
  • הקמה של התפריט הקולי המותאם לשמות האנשים נותני השירות וסוגי השירות המסופקים.  (בשפות עברית, אנגלית ורוסית בלבד).
  • פרסום מס. הטלפון החדש שתקבלו  (בקידומת 077 או 1-900 לבחירתכם)  שאילו יופנה מעתה זרם הפונים
  • הצוות המתפעל צריך לעבור הדרכה מסודרת על-מנת להכיר את מגוון הכלים החדש
  • ברמה השיווקית יש לייצר הסברה על ערוצי הנגישות החדשים שנפתחו בפני ההלקוחות - עם האפשרות לזימון תורים עצמאי
  • אפשר בהחלט גם לחשוב על הקמה של אתר אינטרנט בו גם תוכלו לייצר הסברה ותדמית, וגם לפרסם את הדרכים לקביעת תור.
 
כבודו של המענה האנושי במקומו מונח! אם לקוח יתעקש לדבר עם נציג שירות, תמיד ניתן יהיה להפנות אותו (בשעות הפעילות) לשולחן המזכירה.
 
עוד נציין כי שימוש בכלים מתקדמים לניהול תורים יספק לכם מידע סטטיסטי חדש ממנו אפשר ללמוד איך לשפר את מערך השירות של המרפאה ולהגדיל את מספר התורים והתפוקה של יום עבודה. 
עם קצת אמונה שלכם מצד אחד, וידע והבנה שנעניק לכם מצד שני, תגלו איך שילוב מערכת זימון תורים ויומן תורים אצלכם זה אפשרי ונבון וכל זה בעלות חודשית סבירה מאוד.
 
לסיכום,
פתרון זה כולל את מערכת ניהול התורים (היומן), בשילוב עם מערכת זימון התורים טלפונית, וגם את ממשק הזימון דרך האינטרנט.
 
 
הכירו פתרונות נוספים:
 

 

 
X
feedback

קבלו הצצה כיצד נראה ממשק היומן. קל לתפעול ונגיש מכל מחשב.

לצפייה בגלריה >>
צפה בדמו